یاسین شاه محمدییاسین شاه محمدی، تا این لحظه: 12 سال و 13 روز سن داره

یاسین

يك خبر خوب

1390/10/3 20:39
نویسنده : نصيبه
170 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام

من در تاريخ 1/10/90 فهميدم كه ني ني مون پسره خيلي خوشحال شدم به باباش هم خبر دادم كلي خوشحال شد. ما 6 تا خواهر هستيم اما برعكس نوه هاي پدرم همه پسر هستند، خيلي دوست داشتند كه من خبر دختر بودن ني ني رو براشون بيارم ولي خدا خواست و پسر شد. niniweblog.comدر كل همه خوشحال شدند و گفتند به سلامتي، مبارك باشه.مژه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آرینا
2 دی 90 23:47
سلام من آرینا مو فرفری با یک شعر در وصف نی نی وبلاگ در جشنواره شرکت کردم. خوشحال می شم به کد 191 رای بدهید. http://arinapezhman.niniweblog.com
dp
3 دی 90 1:51
با سلام . وبلاگ ملیسا خانم با موضوعیت اولین شب یلدا به روز شد. باعث سرافرازی ماست که به وبلاگ پاره تنمون سری بزنید و با نظرات قشنگتون چراغی از مهر و محبت برای آینده نو گلمون روشن کنید .
طاهره مامان امیرعلی
19 شهریور 91 0:30
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
maryam and marzieh
11 اردیبهشت 92 0:56
salam
yasin ro didim pesarame
enshalah khoshbakht oshad bashid



niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاسین می باشد